Notícies

Sant Ramon celebra la reobertura del casal d'estiu valorant molt positivament l'alta participació i la il.lusió dels infants que en gaudeixen.

L’Ajuntament de Sant Ramon ha col•laborat amb la iniciativa i s’ha fet càrrec del cost d’una monitora i del servei de neteja de les instal•lacions. L’alcalde valora molt positivament l’alta participació i destaca els valors de convivència i cohesió en què es basen les activitats del casal.

L’Ajuntament de Sant Ramon i l’AMPA de l’escola signen el conveni de col•laboració.

El passat mes de maig l’alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, va reunir-se amb la directora de l’escola, Carmina Ollé i, la presidenta de l’AMPA, Neus Rosell, i un grup de pares i mares de l’escola Mare de Déu de la Mercè, per tal de renovar i signar la subvenció de 2.400 euros que l’ajuntament de Sant Ramon cedeix des de fa anys a la nostra escola.