Sectorització i reparació d'una fuita a la piscina de Sant Ramon i canvi de comptadors als grans consumidors del municipi

Aquestes obres han estat finançades amb fons propis de l’Ajuntament.

Imatge de la reparació

DIMECRES 20 MARÇ 2019

SECTORITZACIÓ I REPARACIÓ FUITA PISCINA SANT RAMON, I CANVI DE COMPTADORS ALS GRANS CONSUMIDORS DEL MUNICIPI

Per tal de continuar amb els treballs de millora i renovació de les instal·lacions de Xarxa d’Aigua al municipi de Sant Ramon, (amb els assessoraments tècnics pertinents), va ser adjudicada el passat dia 11 de febrer a l’empresa CEMSA la sectorització de la piscina de Sant Ramon, amb un import de 1.354,21 + IVA, per poder tenir un millor control dels diferents espais que es troben en les instal·lacions de la piscina municipal i que aquest control sigui molt més fàcil i àgil. Aprofitant aquesta obra, es va realitzar també la reparació d’una fuita existent en les instal·lacions de la piscina que va tenir un cost de 608,40€ + IVA.

També es va adjudicar el passat 19 de febrer a l’empresa CEMSA l’obra de Canvi de comptadors als grans consumidors del municipi, per un import de 1.250,39€ + IVA per tal de poder portar un millor control d’aquests, ja que afecta en gran mesura al consum total del municipi, es va agafar com a referència els consums d’aigua de xarxa que superessin els 3000m3 any. Els comptadors instal·lats són amb lectura via radio, comunicant la situació i dades de consum de forma remota via GPRS, evitant també amb aquest sistema la necessitat d’entrar en les instal·lacions privades.

Aquestes obres han estat finançades amb fons propis de l’Ajuntament.

Informació i fotografies facilitades per l’Ajuntament de Sant Ramon.

Març, 2019.