Sant Ramon torna a celebrar el Carnestoltes amb un gran èxit de participació

Dos anys després es recupera la festa tradicional al municipi que porta felicitat i alegria als carrers de Sant Ramon.

Imatge de la rua

DIMECRES 02 MARÇ 2022

Nota de premsa

Sant Ramon torna a celebrar el Carnestoltes amb un gran èxit de participació

Dos anys després es recupera la festa tradicional al municipi que porta felicitat i alegria als carrers de Sant Ramon.

Després d'un 2021 sense poder celebrar Carnestoltes a causa de la pandèmia, aquesta festa ha tornat amb un gran èxit i un gran nombre d'assistents al municipi de Sant Ramon. Igual que en anys anteriors, l'acte va tenir lloc pels carrers de Sant Ramon el passat dissabte 26 de febrer a les 18:30 h de la tarda, on es va dur a terme la rua amb el grup Band Tokades. En acabar a la rua a les 19:30 h es va iniciar la festa amb l'orquestra Voralmar & Brokers amb el qual es va poder gaudir de grans clàssics de la música en directe.

El carnestoltes va estar organitzat per l'ajuntament i va tornar a celebrar-se entre un ambient molt familiar i ple de disfresses de tota mena.

Un cop més es vol agrair la gran participació d'aquest any i animar a la població a continuar assistint als actes que es realitzen al municipi. Quina alegria tornar-nos a veure les cares, ballar i gaudir de nou d'una festa tradicional.

Març, 2022.

Ajuntament de Sant Ramon