Sant Ramon insereix laboralment dues persones a través de programes, de la Generalitat, que fomenten la inserció laboral de les persones aturades.

L’Ajuntament s’implica en la cerca de feina per les persones aturades al poble.

Imatge de la treballadora, Mercè Roureda.

DILLUNS 22 FEBRER 2021

► Nota de premsa

Sant Ramon insereix laboralment dues persones  a través de programes, de la Generalitat, que fomenten la inserció laboral de les persones aturades.

L’Ajuntament s’implica en la cerca de feina per les persones aturades al poble.

Sant Ramon.- L’Ajuntament coordinat amb l’àrea de promoció econòmica del Consell Comarcal ha gestionat la inserció laboral de dues persones que estaven a l’atur.

Una d’elles és, Mercè Roureda, és l’encarregada de treballar per al foment de tasques cíviques al municipi. Part de la seva jornada, col·labora amb l’escola fent tasques de suport per la higiene, ventilació i desinfecció. Ajuda als alumnes a prendre consciència de la importància que té una bona neteja de mans, com també, fa memòria als adults que entren i surten del centre a utilitzar el gel hidroalcohòlic per a una correcta higiene de mans.

Per altra banda la segona persona, Exiquio Ruiz, ubicat al Consell Comarcal ofereix un nou servei per combatre la bretxa digital. Donarà un cop de mà a les persones que tenen dificultats per fer tràmits i gestions per internet. Aquest servei del Consell estarà a disposició dels municipis

Amb aquestes contractacions, l’alcalde, Aleix Bochaca, vol destacar el seu interès per donar un cop de mà a les persones del poble que estan a l’atur.

Els programes pel foment del treball de la Generalitat que es gestionen des del Consell Comarcal permeten que els ajuntaments implicats amb la gent del seu municipi puguin donar-los-hi una resposta quan cerquen feina.

Febrer, 2021.

Ajuntament de Sant Ramon