Sant Ramon incorpora una treballadora a través del programa “Treball i Formació”

Farà tasques de manteniment i suport a l’escola d’educació primària Mare de Déu de la Mercè

Imatge d'arxiu Treball i Formació 2019

DIVENDRES 24 GENER 2020

El Consell Comarcal de la Segarra ha contractat un total de 17 persones a través de les convocatòries del programa Treball i Formació 2019. Una d’elles és la de Mª Antonia Hernández, veïna de Sant Ramon qui al llarg de sis mesos (desembre - juny) farà tasques de suport en el manteniment, neteja, administració i cuina de l’escola de primària del municipi.

La contractació suposa un estalvi en el recursos propis de l’Ajuntament ja que de no haver rebut la subvenció aquest servei s’hauria d’haver finançat des del propi consistori. Per altra banda també allibera a les monitòries de menjador a l’hora de dinar ja que les tasques internes de cuina queden delegades a la nova incorporació; una situació que millora el tracte i el servei amb els nens i nenes beneficiaris del servei de menjador.

Aquest és el cinquè any que Sant Ramon és subvencionat amb una plaça de treball a través del programa Treball i Formació, i el segon que es destina al manteniment i suport de l’escola Mare de Déu de la Mercè, unes contractacions que des de l’ajuntament sempre vetllen perquè recaiguin en veïns o veïnes del municipi.

Respecte a aquest pla d’ocupació, està adreçat a persones aturades preferentment majors de 45 anys que havien exhaurit la prestació per desocupació, subsidi o bé són beneficiàries de la renda mínima d’inserció. A més a més, Treball i Formació combina les accions d’experiència laboral amb les de caràcter formatiu per millorar les competències transversals i professionals dels i les participants.

Galeria d'imatges