Sant Ramon inaugura la construció del Domo del Bosquet

El passat dijous 21 de juliol es va inaugurar la construcció del “Domo del Bosquet”, amb un gran èxit d’assistència dels veïns i veïnes de Sant Ramon.

Acte d'inauguració del Domo del Bosquet

DILLUNS 25 JULIOL 2022

Durant dues setmanes Sant Ramon ha acollit un camp de treball de la Direcció General de Joventut. Amb l’organització de la Cooperativa de Lleure Quàlia-Escola Alba i la col·laboració i patrocini de l’Ajuntament de Sant Ramon, els i les joves han realitzat el muntatge d’una cúpula geodèsica amb bio-construcció.

Durant les dues setmanes que han estat al municipi han realitzat tot un seguit d’activitats en les quals hi han pogut participar directament els joves locals, com ara: caminades, cinema a la fresca, jocs per la quitxalla, recollida d’escombraries dels camins municipals...

El passat dijous 21 de juliol va tenir lloc la inauguració del treball realitzat durant aquestes dues setmanes. El treball tècnic, a més dels monitors de Quàlia, va estar dirigit per l’Andy i el Xavi de l’empresa Biork.

En la inauguració van tenir lloc els parlaments de l’alcalde, Josep M. Ribera, que va agrair la fantàstica organització de la Cooperativa Quàlia així com la participació dels joves en el camp, destacant la sinergia creada amb el teixit associatiu local. També va parlar el coordinador de camps de treball de Quàlia, Toni Domingo, que va explicar els objectius del camp posant també en valor que és la primera vegada que Sant Ramon acull un camp de treball. Finalment, van parlar els i les joves del camp de treball, que van explicar què han fet durant les dues setmanes que van estar al municipi i en què han consistit els treballs.

D’ara endavant es preveu continuar amb el cobriment i finalització de la construcció, a fi que pugui tenir un ús directe per l’Escola i pels joves del municipi.

Finalment, va haver-hi un concert de música en directe del grup creat especialment per l’ocasió, “The Domo Band”. Durant la vetllada els i les joves del camp de treball, amb la col·laboració de la Mansa, van oferir servei de barra i creps.

Sant Ramon, juliol de 2022.

Galeria d'imatges