Sant Ramon celebra un carnestoltes excepcional sense rua ni comparses.

El grup de percussió cerverí va repetir com a invitat per al carnaval, però no va liderar cap rua sinó que va tocar directament a l’Envelat.

Imatges cedides per Roger Rubió

DIJOUS 18 FEBRER 2021

► Nota de premsa

Sant Ramon celebra un carnestoltes excepcional sense rua ni comparses

Sant Ramon va celebrar el carnestoltes d’enguany el passat dissabte 13 de febrer. Si l’any passat la festa va consistir en una rua que recorria tot el poble a ritme de les Band Tokades, una actuació musical a la sala de l’Envelat i un concurs de disfresses per comparses, aquesta edició va haver d’adaptar-se a les mesures sanitàries que marca el Procicat per prevenir la COVID-19.

El grup de percussió cerverí va repetir com a invitat per al carnaval, però no va liderar cap rua sinó que va tocar directament a l’Envelat, on el públic estava assegut a les seves localitats.

A continuació, el concert musical va ser a càrrec de Millenium, que va fer cantar als assistents amb versions variades de grups com Buhos, Queen, Txarango o ACDC.

A causa del context de pandèmia, no es van veure tantes disfresses com en els anys anteriors. No obstant això, una seixantena de persones van assistir a la sala per gaudir del carnestoltes.

Amb l’organització d’aquest acte, el consistori municipal vol mostrar el seu convenciment que la cultura és segura.

Febrer, 2021.

Ajuntament de Sant Ramon