Procés d’actuació per solucionar els problemes relacionats amb la televisió a Sant Ramon

Aquest mes de novembre s’acaba el termini per tal de que si hi ha veïns del municipi que no veuen correctament la televisió (degut al desplegament d’antenes 4G al municipi), poden trucar a un número i rebre una intervenció gratuïta per par de la companyia Llega800.
Tríptic informatiu

DIMARTS 09 NOVEMBRE 2021

“El Ministerio de Industria, Energía y Turismo, a través de la Orden IET/329/2015, de 26 de febrero de 2015, ha establecido el procedimiento de actuación para solucionar este tipo de problemas, garantizando que las molestias a los ciudadanos sean mínimas y su solución gratuita.”

Llega800 és l'entitat gestora encarregada d'oferir els serveis que garantiran la compatibilitat entre la posada en marxa de l'emissió del 4G a la banda 800 MHz i la recepció del servei de TDT. Per garantir aquesta compatibilitat, Llega800 presta als ciutadans una sèrie de serveis gratuïts que inclouen, per una banda, una actuació prèvia, gràcies a la qual els ciutadans que resideixin en zones de més afectació rebran una comunicació al seu domicili que els informarà que a partir d'aquest moment podreu sol·licitar de forma gratuïta l'adaptació de l'antena del vostre edifici per evitar possibles incidències.

I, de l'altra, un procediment correctiu, després de l'encesa de les estacions, pel qual Llega800 s'encarregarà d'atendre els usuaris afectats gestionant i resolent possibles afectacions també sense cap cost. Per gestionar aquests serveis, s'ha posat a la disposició dels ciutadans un telèfon d'atenció gratuït (900 833 999), un correu electrònic (ayuda@llega800.es) i una pàgina web (www.llega800.es).

Un cop rebuda la notificació de l'afectació per part dels usuaris de TDT, un tècnic qualificat es desplaçarà allà on s'hagi detectat l'afectació i procedirà a executar les tasques de condicionament necessàries per resoldre les citades afectacions. Tot això sense cap cost per a l'usuari.