Les piscines municipals de Sant Ramon, obertes fins al 30 d’agost

El consistori va obrir-les per la revetlla de Sant Joan, el 23 de juny. L’horari de la instal·lació és de les 12:00 hores fins a les 20:00 h i l’aforament màxim permès és de 105 persones.
Els socorristes contractats deriven de l’empresa Sportmadness

DIMECRES 07 JULIOL 2021

Nota de premsa

Les piscines municipals de Sant Ramon, obertes fins al 30 d’agost.

El consistori va obrir-les per la revetlla de Sant Joan, el 23 de juny.

Les piscines municipals, que van obrir el passat 23 de juny,restaran obertes fins al 30 d’agost. A diferència de la temporada anterior, en què es van obrir a partir de l’1 d’agost perquè les mesures decretades per l’Estat constataven una gran dificultat per garantir una obertura viable i segura fins aleshores, el consistori va decidir que enguany la situació sanitària permetia obrir-les el mateix dia que els anys anteriors.

Les mesures de seguretat han canviat respecte a l’any passat. Des del 26 de juny ja no és obligatori l’ús de la mascareta a l’aire lliure sempre que es puguin mantenir 1,5 metres de distància amb la resta de persones no convivents. No obstant això, tots els assistents hauran de dur alguna mascareta al damunt en tot moment, atès que és obligatòria quan no es pugui mantenir tal distància de seguretat. Així mateix, enguany no caldrà firmar un certificat d’autoresponsabilitat per a tots aquells que es banyin, encara que seguirà sent necessària la desinfecció de mans i de calçat a l’entrada del recinte.

La gestió del bar de les piscines serà a càrrec de l’Ana Anica, a qui se li ha concedit mitjançant convocatòria pública la llicència per a l’ús privatiu del domini públic de les instal·lacions del bar durant el termini de quatre anys, fins al 2024. Els socorristes contractats deriven de l’empresa Sportmadness. Des de l’Ajuntament es demana que es faci cas de les indicacions que donin les persones del bar o els socorristes respecte a les mesures d’higiene per tal d’evitar la propagació del virus.

Per altra banda, els cursets de natació van començar el 5 de juliol i duraran fins al dia 30. Es realitzaran de dilluns a divendres a partir de les 16:00 h. La inscripció es pot fer en línia a la pàgina web del Consell Esportiu de la Segarra.
Enllaç: http://www.cesegarra.cat/cursets-sant-ramon-2/

Sant Ramon, 5 de juliol de 2021.