L'Ajuntament de Sant Ramon gestiona la construcció de dos passos elevats a Portell

L'excessiva velocitat a que circulen alguns vehicles per aquesta via, i que han provocat diversos accidents, l'Ajuntament del municipi ha gestionat la construcció de dos passos elevats amb l'objectiu de garantir la seguretat dels vianants del nucli.

DIMARTS 02 AGOST 2022

Les obres, realitzades per la Diputació de Lleida arran de la petició que l'Ajuntament de Sant Ramon va fer per tal de garantir la seguretat dels veïns i veïnes del nucli de Portell, ja han estat enllestides i, a falta de finalitzar les obres de la vorera, els passos elevats ja són operatius.

S'espera que la construcció d'aquests passos serveixi per reduir la velocitat dels conductors al seu pas per Portell, així com el risc d'accidents que aquests vehicles provocaven per als vianants del nucli.