La III Jornada Tècnica d’Equips per Fruits Secs de Sant Ramon congrega un centenar de persones del sector primari

El certamen, on hi ha assistit el Director General d’Empreses Agroalimentària , qualitat i Gastronomia, Sr. Joan Gòdia, i l’alcalde del municipi Josep Maria Ribera, pretén donar a conèixer noves eines i tècniques que repercuteixin positivament en l’economia dels productors

Moment de la jornada

DIJOUS 17 MARÇ 2022

NOTA DE PREMSA.-

Sant Ramon ha acollit la tercera  Jornada Técnica d’Equips per Fruits Secs, un acte impulsat per l’empresa local Segués amb l’objectiu de donar a conèixer les novetats en maquinària agrícola en l’àmbit dels fruits secs i, a la vegada, fomentar el sector agrari de la Catalunya central.

El certamen, celebrat al llarg de tot el passat divendres 11 de març ha comptat amb un ampli programa de conferències a càrrec d’enginyers agrònoms com Sr. Xavier Miarnau d’IRTA a Lleida, el Sr. Iñigo Vargas del grup Crisolar que va parlar de la situació actual i expectatives del mercat de l’ametlla i, finalment, el Sr. Ignacio Ruiz, secretari general d’ANSEMAT sobre els reptes i oportunitats de la mecanització de cultius d’alt valor a Espanya.

Posteriorment a la ponències, es va fer una posada en funcionament de diverses maquines d’ametlles, avellanes, nous, entres altres, des de la recollida fins al consumidor final.

La tercera edició de la Jornada Técnica d’Equips a Sant Ramon ha comptat amb una assistència d’un centenar de persones, que han estat obsequiats amb material informatiu de l’empresa organitzadora. I a més s’ha sortejat una trencadora P80 entre els assistents i s’ha regalat a tots els assistents un codi promocional de descompte addicional per la compra maquinària amb una validesa d’un mes.

Des de l’ajuntament es felicita a l’empresa per l’organització i la realització de la jornada un any més.

Març, 2022.

Ajuntament de Sant Ramon.

Fotografies facilitades per l’empresa Segues.