La Festa Major de Gospí aplega més de 100 persones i inclou moltes novetats

Els proppassats dies 30 de setembre i 1 d'octubre va tenir lloc la Festa Major de Gospí 2023. En aquesta edició es van incorporar algunes novetats com són la traca d'inici de festa i de final de festa, el campionat de futbolí, els inflables per als més petits i la nit de karaoke. Aquest any també, en el marc de la paella comunitària al Cobert de Cal Marxant, s'ha introduït el brindis per la festa major i la salutació que a partir d'ara protagonitzaran les persones més grans de la nostra comunitat.

DILLUNS 09 OCTUBRE 2023

Enguany van fer el brindis la Rosa de Cal Magre, el Simón de Cal Masover i el Celestino de Cal Paulo que van gaudir un any més d'aquest dinar de Festa Major. L'Antoni Comella, president de l'associació de veïns i veïnes de Gospí i cinquè regidor de l'Ajuntament de Sant Ramon, en el seu parlament, va assenyalar l'arrelament de la festa al poble i en va glossar records emotius que molts van reconèixer en aquesta tradició. L'alcalde de Sant Ramon va adreçar-se també als veïns i veïnes i va felicitar-los per la festa, per la bona feina de l'associació de veïns i veïnes i va desitjar que continuï essent el punt de trobada i celebració per a tothom.

La Junta de l'Associació de veïns i veïnes, que en la darrera renovació es va ampliar fins a 10 persones, va presentar, de la mà del secretari i el secretari adjunt, l'Albert Estany i el Fernando Calderon, respectivament, un resum de les actuacions executades, entre les quals destaquen la plana web de l'associació i la realització d'un mapa fotogràfic de gran resolució de les cases, masies i llocs d'interès del poble que ben aviat es podrà consultar, també es va convidar novament a tothom a fer propostes i a participar activament en l'associació. Les activitats de la Festa Major van iniciar-se amb la missa a la Capella de Sant Cosme i Sant Damià, el dimarts, 26 de setembre.

El programa va incloure també un esmorzar popular, l'actuació del mag Selvi, una nit de Karaoke i ball, el concert de la coral de Sant Ramon, la Missa de Festa Major, la coca i el vermut popular. Finalment, el concert d'havaneres de la Vella Lola i el rom cremat van posar el punt final a l'edició d'enguany.