L’Ajuntament del municipi de Sant Ramon arranja els camins dels nuclis de Viver i Gospí

Durant el mes d’abril l’Ajuntament ha realitzat una important actuació de reparació de camins a Viver i Gospí. En total s’han arranjat més de 15 kilòmetres de camins entre els dos nuclis.

Imatge de camins a Gospí

DIJOUS 25 ABRIL 2024

S’ha intervingut en tots els camins que es consideren principals com a via de comunicació, així com aquells que estaven en més mal estat o feia temps que no s’hi intervenia.

L’actuació ha consistit en el rebaix i anivellament dels camins, afegint també grava i tot-ú on ha estat necessari. També s’han executat zones trenca – aigües en els camins amb desnivell per evitar deterioraments futurs.

L’actuació ha estat realitzada per l’ADF de la Segarra, amb un cost de 11.797,50 €. L’Ajuntament ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida per import de 8.650,78 €.

Amb la col·laboració de la Diputació de Lleida.