L’Ajuntament de Sant Ramon renova la web de l’Ajuntament.

A més, la web ofereix la possibilitat de qui vulgui seguir tota la informació al detall es pot descarregar l’aplicació per tenir la web al mòbil. A través d’aquesta aplicació el ciutadà pot rebre els avisos i notificacions al telèfon.
Imatge de l'aplicació per a mòbil

DIMARTS 12 MARÇ 2019

L’Ajuntament de Sant Ramon renova la web de l’Ajuntament.

L’Ajuntament s’ha acollit al programa que ofereix la Diputació de Lleida on els municipis disposen de webs municipals de forma gratuïta.

Actualment, l’Ajuntament ja disposava d’una web a través de la Diputació de Lleida, però aquestes webs s’han queda’t obsoletes i la Diputació ha creat un nou programa per actualitzar-les. D’aquesta manera, l’Ajuntament pot tenir una web més moderna i navegable per al ciutadà.

És un gest senzill de fer, sols cal descarregar-se l’aplicatiu: Vilaconnect i seleccionar el municipi de Sant Ramon i automàticament ja es descarrega l’aplicació.

Dins l’aplicació cal activar quin tipus d’avisos voleu: Festes, Incidències, Defuncions, Comerços, General i/o Altres … es poden activar tots.

Amb aquesta nova web l’Ajunatment de Sant Ramon vol acostar als veïns i veïnes tota la informació que pugui necessitar.

Us recordem que la web de Sant Ramon és http://santramon.ddl.net Qualsevol dubte que tingueu us podeu adreçar a l’Ajuntament per resoldre’l.