L’Ajuntament de Sant Ramon planta diversos arbres

L’Ajuntament ha plantat diversos arbres al nucli de Sant Ramon, a l’avinguda Santuari i a les piscines municipals.

DIMARTS 19 DESEMBRE 2023

L’actuació ha consistit en plantar dos arbres a l’avinguda Santuari, al cantó de la gasolinera, en un indret on ja n’hi havia hagut en anterioritat. Els demés s’han plantat a la piscina municipal, amb l’objectiu de restituir punts on anteriorment també hi havia hagut arbres amb la finalitat de fer ombra pels banyistes.

El tipus d’arbres plantats són moreres. També s’han plantat diversos arbustius al Passeig Sant Jordi.

L’actuació ha tingut un cost de 1.062,99 €, ha estat realitzada per Jardineria Mallol i per executar-la s’ha rebut una subvenció de 1.000 € del Pla de cooperació municipal per a la sostenibilitat forestal i mediambiental de la Diputació de Lleida.

Subvencionat per:

Galeria d'imatges