L’Ajuntament de Sant Ramon crearà una nova zona esportiva a la vora de les piscines.

L’obra s’ha adjudicat a l’empresa RIBALTA I FILLS S.A. per un import de 225.332,25 €

Imatge de la zona pista de pàdel i gimnàstica al carrer

DILLUNS 27 DESEMBRE 2021

► Nota de premsa

En el mes de desembre de 2021 l’Ajuntament de Sant Ramon ha adjudicat, via concurs, l’obra d’ ”Urbanització de carrer i parc lúdica a la zona esportiva de Sant Ramon fase 1” a l’empresa RIBALTA I FILLS S.A. per un import de 225.332,25 € (IVA inclòs). El termini d’execució previst  és de 5 mesos. L'Ajuntament compta amb una subvenció del PUOSC (de 214.065,64 €).

Aquesta obra pretén crear una nova zona esportiva a la vora de les piscines i la pista municipal, i equipar-la amb una pista de pàdel, una zona de gimnàstica a l’aire lliure i uns nous jocs infantils.

L’obra també contempla la urbanització del carrer paral·lel a l’avinguda de la Font i que donarà accés a la nova pista de pàdel. Aquesta intervenció permetrà, d’una banda, consolidar els terrenys urbans que envolta (incorporant serveis de clavegueram, aigües pluvials i canalització de fibra òptica soterrada) i, per altra banda, millorar l’accés al consultori mèdic, el qual passaria a disposar d’un accés adaptat propi, independent de l’accés que actualment comparteix amb la llar d’infants.

Segons l’Alcalde, Josep Maria Ribera, la nova zona esportiva afavorirà la pràctica transversal de l’esport en el municipi i serà un pol d’atracció també pels municipis veïns. A més, la urbanització del carrer amb el parc lúdic farà més atractiva la inversió al seu entorn, facilitant un possible impuls de construcció de nous habitatges a l’entorn de l’obra.

Desembre, 2021.

Informa Ajuntament de Sant Ramon.

@ajsantramon