L’Ajuntament de Sant Ramon col·loca un ascensor al Local Social

L’ascensor millorarà l’accés de les persones grans i les persones amb dificultats als actes que es feien en la segona planta del local social.

DIVENDRES 12 NOVEMBRE 2021

Nota de premsa.-

L’Ajuntament de Sant Ramon col·loca un ascensor al Local Social

L’Ajuntament de Sant Ramon ha rebut una subvenció de la Diputació de Lleida a través de la qual ha instal·lat un ascensor al Local Social del municipi.

Les obres de col·locació de l’ascensor han anat a càrrec de l’empresa d’ascensors Xip d’Or. El cost total de l’obra ha estat de 31.460 € i s’ha rebut un finançament de 30.382,07 € de la Diputació. La resta de la despesa ha anat a càrrec de fons propis de l’ajuntament. Segons l'alcalde, Josep Maria Ribera, l'ascensor estarà totalment operatiu a principis del mes de desembre.

Amb aquesta actuació des de l’Ajuntament es vol facilitar i millorar l’accés de les persones grans i les persones amb dificultats per tal que puguin accedir més fàcilment  als diferents actes que es projecten a la segona planta del Local Social al poble.

Dijous, 14 d’octubre de 2021.

Ajuntament de Sant Ramon

premsa@ccsegarra.cat