L’Ajuntament de Sant Ramon adjudica les obres de sanejament del carreró de Sant Cosme de Gospí

El carreró de Sant Cosme de Gospí és un vial sense sortida amb un pendent descendent des del seu accés, cosa que impedeix el sanejament de les aigües pluvials recollides pel carrer i el seu entorn.

Imatge del carreró

DIVENDRES 10 MARÇ 2023

Aquest fet, accentuat per ser un carrer situat a l’obaga provoquen una constant presència d’humitats visibles al mateix paviment i a l’interior dels dos edificis annexos, situats a un nivell inferior.

Segons indica l’alcalde, Josep M. Ribera, l’objectiu principal de les obres és el drenatge i sanejament de les aigües del carrer, per tal de conduir-les a la xarxa de sanejament municipal.

L’obra ha estat adjudicada a l’empresa Ribalta i Fills, per un import de 21.910,99 € (IVA inclòs).

Sant Ramon, març de 2023.