L’Ajuntament de Sant Ramon adjudica la millora de l'eficiència energètica i renovació de l'enllumemat públic de tots els nuclis del municipi.

Recentment l’Ajuntament de Sant Ramon ha adjudicat la millora de l’eficiència energètica i renovació de l’enllumenat públic de tots els nuclis del Municipi (Sant Ramon i La Manresana, Portell, Gospí i Viver).

Imatge àeria del municipi de Sant Ramon

DIJOUS 21 ABRIL 2022

► Nota de premsa

L’AJUNTAMENT DE SANT RAMON ADJUDICA LA MILLORA DE L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA I RENOVACIÓ DE L’ENLLUMENAT PÚBLIC DE TOTS ELS NUCLIS DEL MUNICIPI

Després de realitzar el corresponent concurs públic, l’empresa adjudicatària ha estat ACISA (AERONAVAL DE CONSTRUCCIONES E INSTALACIONES SA).

L’actuació substituirà tots els punts de llum existents al municipi per noves lluminàries amb tecnologia LED. A més, el projecte previst inicialment s’ha modificat i ampliat amb diverses millores i la instal·lació de nous punts de llum, en aquells indrets dels nuclis urbans que presentaven evidents mancances d’il·luminació.

Segons indica l’Alcalde del municipi, Josep M. Ribera: “L’objectiu és millorar de manera molt considerable l’eficiència energètica i assolir el màxim estalvi possible, així com garantir alhora uns nivells d’il·luminació acceptables a tots els carrers i vials”.

El cost total adjudicat ha estat de 129.604,26 €, i compta amb una subvenció del PUOSC (Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya) d’almenys 103.545,25 €.

Abril de 2022.

Ajuntament de Sant Ramon.