Finalitzada la construcció de la pista de padel a Sant Ramon

A l’octubre va finalitzar la construcció de la pista de pàdel a Sant Ramon. Integrada dins la nova zona esportiva, ja està totalment operativa i oberta al públic.

Imatge de la pista de padel

DIMECRES 09 NOVEMBRE 2022

Segons l’alcalde, Josep M. Ribera, la construcció d’aquesta pista dona resposta a una gran demanda del municipi per a la pràctica d’aquest esport. L’alcalde indica també que la gestió i explotació de la pista no la farà una empresa externa sinó que serà el mateix ajuntament qui se n’encarregui.

Les reserves de la pista es poden realitzar des de la web https://santramon.reservaplay.cat/

La construcció de la pista ha anat a càrrec de l’empresa RIBALTA I FILLS SA, ha tingut un cost de 26.909,58 € i ha comptat amb una subvenció de la Diputació de Lleida (Pla de cooperació municipal per al finançament d’inversions) de 25.987,70 €.

Sant Ramon, novembre de 2022.