Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Festa Major de Gospí

Els passats 5 i 6 d’octubre va tenir lloc la Festa Major de Gospí al cobert de Cal Marxant.

Fotografia dels assistents del dinar.
Fotografia dels assistents del dinar.

DIMECRES 16 OCTUBRE 2019

Nota de premsa de l'AAVV de Gospí sobre la Festa Major

Els passats 5 i 6 d’octubre va tenir lloc la Festa Major de Gospí al cobert de Cal Marxant. La seva programació va incloure activitats per a tot tipus de públic amb propostes destinades a satisfer el màxim de sensibilitats i del conjunt del veïnat.

La festa major constitueix un moment d’eclosió de les relacions entre les persones que d’una manera o altra tenen o han tingut relació amb aquesta petita població medieval de la Segarra. Aquest any, a banda del tradicional dinar popular de dissabte i del ball llarg del diumenge tarda, s’han portar a terme diversos concerts de música amb formacions emergents locals de qualitat així com d’una activitat destinada a infants i joves. Cal destacar, de tot plegat, un bon ambient així com un sensible augment de la participació veïnal.

Aquest 2019 és el segon any que la Festa Major ha estat organitzada per l’Associació de Veïnes i Veïns de Gospí, amb el suport de l'Ajuntament de Sant Ramon. L'entitat, de recent constitució, té com objectius la millora del poble i la vida comunitària així com el foment i promoció d’una economia rural respectuosa amb el territori i les persones.

Gospí o Guspí -segons altres grafies-, és una població d’una quarantena de veïns, amb més de 1000 anys d’història que compta amb un important patrimoni cultural que li cal preservar i d’unes activitats agrícoles i ramaderes que cal mantenir. Esperem que actes com aquest contribueixin a generar noves complicitats i sinèrgies que promoguin l’assentament de nous veïns que garanteixin la continuïtat d’aquesta vil·la pel necessari reequilibri territorial.

Visca Gospí i la seva gent!

AAVV de Gospí