El president de la Diputació de Lleida realitza una visita institucional a l'Ajuntament de Sant Ramon

El passat dimarts 15 de novembre el President de la Diputació de Lleida, Il·lm. Sr. Joan Talarn, va realitzar una visita institucional a l’Ajuntament de Sant Ramon.

Visita a l'Ajuntament

DIJOUS 17 NOVEMBRE 2022

El President va ser rebut per l’alcalde, Josep M. Ribera, amb qui va mantenir una reunió de treball juntament amb els regidors de l’equip de govern Joan Marbà i Josep Rubí.

En la reunió l’equip de govern municipal va traslladar-li al President les diferents demandes i necessitats de finançament que necessita el municipi.

Segons explica l’Alcalde, la reunió ha estat molt profitosa ja que s’ha conversat sobre les subvencions que l’ajuntament de Sant Ramon ha de rebre en els propers mesos a través dels plans de cooperació, així com altres necessitats immediates.

Finalment, el President ha signat el llibre d’honor del consistori i posteriorment tota la comitiva s’ha desplaçat a la zona esportiva per veure la nova pista de pàdel, construcció finançada per la Diputació de Lleida.

Sant Ramon, novembre de 2022.