Comença el Taller de Creativitat de Sant Ramon

Aquesta edició compta amb deu inscrits

Els participants del taller en el seu primer dia d’activitats

DIJOUS 22 JULIOL 2021

Nota de premsa

Comença el Taller de Creativitat de Sant Ramon

Aquesta edició compta amb deu inscrits.

El Taller de Pintura i Creativitat torna a Sant Ramon un altre estiu. Com és habitual, és a càrrec del pintor Miquel Vallès, que enguany comptarà amb deu joves del municipi. La temàtica escollida per aquesta edició és l’ecologisme en tots els seus àmbits.

El taller durarà dues setmanes, des del 19 fins al 30 de juliol. Els participants hi assistiran de dilluns a divendres de les 10:00 h fins a les 13:30 h.

L’Oficina Jove de la Segarra és la principal organitzadora del taller, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Ramon i la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, que ha tornat a adjudicar una subvenció al consistori per tal que es puguin portar a terme totes les activitats del taller.

Sant Ramon, 20 de juliol de 2021.