Cloenda del “Taller d’habilitats personals i professionals, l’arteràpia i la pintura” a Sant Ramon

A través del coach creatiu Miquel Vallés,  hem creat amb l’art, compartit des de la paraula i gaudit del grup que ens ha permès posar en comú experiències i vivències.

DIJOUS 26 MARÇ 2020

Aquest no es un curs on s’ensenyen tècniques pictòriques o artístiques, té un format més art-terapèutic, on a partir d’una proposta,  a través de la expressió artística lliure, podem mirar endins i veure com “ens vivim” al respecte, també podem mirar i expressar, el nostre potencial, es a dir el que seríem capaços d’expressar i desenvolupar, sense “a prioris”, pors o creences limitants... sembla complex, però ho fem fàcil! I com a mínim, en cada sessió matinal, fem dues obres que permeten conèixer-nos i reconèixer-nos tant en les nostres limitacions com en les nostres capacitats màximes.

El resultat de la experiència, es que assolim un espai comú, lliure de judicis on ens enriquim els uns als altres... no tant pel que pensem, sí des del que sentim i vivim, és a dir més autèntic, transparent i franc que ens duu a trobar molts cops, referències comunes. En aquest espai ningú és obligat a dir o fer més que el que li vingui de gust compartir, això sí, sempre recolzat i animat a aportar el millor de sí.

Un altre dels beneficis es adonar-nos de que som únics i rics, i que en el mosaic col·lectiu, tot i que minúsculs individualment, tenim quelcom a aportar i no seria complert sense la nostra presència, experiència i consciència de Vida en qualsevol de les àrees de la nostra expressió quotidiana: familiar, laboral, social...

Com sempre, agraït als qui han fet possible el taller, tant a les participants com a l’ajuntament i el seu alcalde, que ha lluitat per defensar la subvenció, gràcies a la qual, ha estat possible aquesta edició.

Miquel Vallès

El Taller d’habilitats personals i professionals, l’arteràpia i la pintura” a Sant Ramon ha estat subvencionat per la Diputació de Lleida amb 1800€.