📺 Procés d’actuació per solucionar els problemes relacionats amb la televisió a Sant Ramon

Aquest mes de novembre s’acaba el termini per tal de que si hi ha veïns del municipi que no veuen correctament la televisió (degut al desplegament d’antenes 4G al municipi), poden trucar a un número i rebre una intervenció gratuïta per par de la companyia Llega800.

Aquest mes de novembre s’acaba el termini per tal de que si hi ha veïns del municipi que no veuen correctament la televisió (degut al desplegament d’antenes 4G al municipi), poden trucar a un número i rebre una intervenció gratuïta per par de la companyia Llega800.

Per gestionar aquests serveis, s'ha posat a la disposició dels ciutadans un telèfon d'atenció gratuït (900 833 999), un correu electrònic (ayuda@llega800.es) i una pàgina web (www.llega800.es).

Un cop rebuda la notificació de l'afectació per part dels usuaris de TDT, un tècnic qualificat es desplaçarà allà on s'hagi detectat l'afectació i procedirà a executar les tasques de condicionament necessàries per resoldre les citades afectacions. Tot això sense cap cost per a l'usuari.

Infografiallega800_version7_def_page-0001.jpg

Llega800 Triptico_page-0001.jpgLlega800 Triptico_page-0002.jpg