Dilluns, 17 De Desembre De 2018

10/10/2018

Subministrament i instal•lació de comptadors de sortida als dipòsits de Sant Ramon i Gospi.

Aquesta obra ha estat finançada amb fons propis de l’Ajuntament.

Per tal de continuar amb el treball de millora i renovació de les instal·lacions de Xarxa d'Aigua al municipi de Sant Ramon, i amb els assessoraments tècnics pertinents es va adjudicar a l'empresa CEMSA l'obra de Subministrament i Instal·lació de comptadors a la sortida de dipòsits de Sant Ramon i Gospí per un import de 5.221,22 IVA inclòs. Aquesta obra ha estat finançada amb fons propis de l'Ajuntament.

La dispersió dels pobles comporta que hi hagi en funcionament un conjunt de dipòsits en servei. A través d'aquests comptadors instal·lats a la sortida de dipòsit, es podrà tenir un major control de cabals i rendiments que permetrà un coneixement puntal i donarà els criteris de bon govern del sistema d'abastament, amb una informació precisa per a l'eficàcia del servei i suport també del Pla Director de l'Aigua.

Sant Ramon. Octubre, 2018.