Divendres, 16 De Novembre De 2018

17/08/2018

El torneig 12h Futsal Sant Ramon arriba a la quarta edició

Es va celebrar el dissabte 4 d’agost.

El torneig 12h Futsal Sant Ramon arriba a la quarta edició

El torneig de 12h de futbol sala de Sant Ramon va arribar enguany a la seva quarta edició. Es va celebrar el dissabte 4 d'agost, sota un sol que cremava i unes temperatures que superaven els 30 graus. Tot i això, aquestes condicions tan estiuenques no van afectar en absolut a les ganes de jugar dels jugadors inscrits.

El mateix dia del Futsal Sant Ramon hi havia dos tornejos més de futbol a la Segarra, cosa que va fer que hi hagués dos equips menys apuntats que el darrer any. Així doncs, aquest 2018 el poliesportiu del poble va comptar amb 6 equips. Cadascun d'ells va pagar 150 euros d'inscripció, i el preu incloïa entrades a les piscines municipals gratuïtes per a tots els jugadors, aigües durant tots els partits i un entrepà i un refresc per jugador. Els premis van ser els més alts que mai havia donat el torneig: 350 euros pel primer classificat i 150 euros pels segons. El format del campionat, a causa del nombre d'equips, també fou completament diferent al de la resta d'edicions: es va disputar una lligueta on tots els equips van jugar contra tots i, posteriorment, els que quatre primers classificats d'aquesta van jugar les semifinals i, finalment, la final. L'equip que es va emportar el primer premi va ser "Els de l'any passat", format per jugadors de Tàrrega. En canvi, el sots-campió va ser la "Selecció de Mali", equip que ha participat en totes les edicions del torneig.

Aquest any, a diferència dels altres, no hi va haver torneig femení, a causa de la falta d'equips interessats.

D'aquesta manera, Sant Ramon va gaudir un cop més de 12 hores d'un futbol sala molt vistós, d'alt nivell i també, amb molt joc net, ja que l'organització no va haver d'intervenir en cap tipus d'incident.

La crónica: Roger Rubio Costa