Dilluns, 20 De Agost De 2018

31/07/2018

Sant Ramon finalitza els cursets de natació.

El divendres 27 de juliol van finalitzar els cursets de natació de la Piscina de Sant Ramon de l’any 2018.

Aquesta temporada va comptar amb un fet especial: un nen saharauí, acollit durant tot lestiu per una família del poble, va participar als cursets. Labonament a les piscines daquest infant va ser pagat a càrrec de lAjuntament de Sant Ramon, mentre que els cursets van ser pagats a mitges pel Consell Esportiu de la Segarra i també per lajuntament del municipi.

A la cloenda dels cursets hi va assistir lalcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, la professora del Consell Esportiu de la Segarra, que va dur a terme totes les classes, i la majoria dels nens que van participar-hi, que van marxar a casa amb un diploma i una medalla. Aquest any, els cursets van comptar amb 35 inscrits, amb nens i nenes del municipi i també daltres pobles de tota la Segarra. Daquesta manera, els cursets denguany van assolir un èxit inimaginable fa uns anys.

En conclusió, la Piscina Municipal va gaudir dun estiu calorós normal i corrent, però marcat per larribada de molta gent darreu de diferents poblacions de la comarca i d'un nen saharauí, que va sentir-se durant els cursets i tot lestiu com un santramoní més.

Informació i fotografíes facilitades per Roger Rubió Costa