Diumenge, 22 De Juliol De 2018

11/07/2018

L'Ajuntament de Sant Ramon adjudica el contracte del bar de les piscines a Aleix Cisteró.

La piscina de Sant Ramon resta oberta del 22 de juny fins al 2 de setembre.

Davant la finalització del termini de contractació per a l'explotació del servei de bar de les piscines municipals, neteja de vestidors i lavabos, i cobrament de les entrades a la piscina, l'Ajuntament de Sant Ramon va traure novament a concurs mitjançant un procediment obert lexplotació del servei.

El concurs el va guanyar Aleix Cisteró com a millor oferta presentada. Entre les millores presentades per Cisteró hi ha els serveis d'esmorzar, dinar, berenar i sopar cada dia amb un servei de cafeteria complet. A més, ofertes de menjars/menús durant la temporada en funció de les activitats a la piscina. Premsa diària.

Amb aquesta adquisició lhorari del servei ofereix un horari màxim permès; de dilluns a divendres i diumenge, es tancarà a les 23.30  i el dissabte , a les 01:00 h.

També s'han presentat millores en neteja i desinfecció que es realitzaran cada dia abans d'obrir netejant vestidors, lavabos, servei de bar i terrassa per començar la jornada en perfecte estat.

L'oferta recreativa és molt amplia des de activitats de ball, futbolí (campionats), jocs de taula, cinema a la fresca els dijous, sopars de germanor, karaokes, entre altres activitats.

El termini d'execució és per a 4 temporades. La piscina de Sant Ramon resta oberta del 22 de juny fins al 2 de setembre.

Fotografia del moment de la signatura del contracte.

Juliol, 2018.