Dilluns, 17 De Desembre De 2018

07/06/2018

L’Ajuntament de Sant Ramon realitza obres a la piscina municipal.

Les piscines obriran al públic el 22 de juny.

L'Ajuntament de Sant Ramon realitza obres a la piscina municipal.

Un cop a l'any la piscina de Sant Ramon, en compliment del programa del control oficial sanitari de piscines d'ús públic de la Generalitat de Catalunya, realitza una inspecció a càrrec de l'Agència de Salut Pública de Catalunya.

Arran d'aquesta inspecció es van detectar un seguit de deficiències que calia resoldre. Des de l'Ajuntament, tal com explica l'alcalde Aleix Bochaca, es va considerar necessari per al funcionament normal de la piscina realitzar les obres per arreglar les deficiències.

Concretament, les deficiències eren el canal de desbordament trencada i esquerdada per diferents punts, algunes lloses de coronament desenganxades i desplaçades, el gresite al fons de la piscina desenganxat i vorades inexistents en alguns punts per desgast.

Davant aquestes mancances l'obra realitzada ha estat la reparació dels gots de les dues piscines, concretament  la del canal de desbordament, la coronació de la piscina i també arreglar les rajoles de gresite desenganxades tot i repassant les vorades.

El fet que s'hagi anat deteriorant i trencant el canal de desbordament ha ocasionat filtracions d'aigua que han anat perjudicant a les peces de coronació i al gresite del got de la piscina proper al coronament. També ha ocasionat pèrdues d'aigua que des de l'Ajuntament també s'ha volgut solucionar immediatament.

El pressupost d'execució material de l'obra ha estat 26.120,27 euros (IVA inclòs) finançada amb fons propis de l'Ajuntament.

L'obra ha estat adjudicada a l'empresa Palacin de Manresa sota la direcció tècnica de l'enginyer industrial David Mateu.

Les piscines obriran al públic el 22 de juny.

Dijous, 7 de juny de 2018.