Diumenge, 24 De Juny De 2018

06/06/2018

“Mai no és de nit”, un espectacle poètic musical sobre l’obra i la personalitat de Manuel de Pedrolo al Santuari de Sant Ramon

Dissabte, 9 de juny

Dissabte 9 de juny tindrà lloc a les 8 del vespre, un recital poètic musical a l'església del monestir de Sant Ramon.

Mai no és de nit, un espectacle poètic musical sobre l'obra i la personalitat de Manuel de Pedrolo. Amb la narració de Jaume Calatayud i Vicente Moreno a la part musical combina poemes de Manuel de Pedrolo recitats i cantats que reflecteixen, a més de la biografia i l'obra de l'escriptor, la seva personalitat i manera d'entendre i afrontar la vida. Un recorregut que comença l'any 1918 a l'Aranyó on va néixer Manuel de Pedrolo i fins a l'any 1990 a Barcelona on va morir..

Aquesta activitat s'emmarca dins dels actes de la 13a edició de 7lletres. El premi literari i més coses. Iniciativa que, des de l'any 2006, organitza actes al voltant de la figura i l'obra de Manuel de Pedrolo i que aquest any s'ha sumat a les activitats commemoratives del centenari del naixement de l'escriptor segarrenc

El concert-recital està organitzat per l'Àrea de Cultura del Consell Comarcal de la Segarra, la Regidoria de Cultura de la Paeria de Cervera i la Fundació Manuel de Pedrolo i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament i del Monestir de Sant Ramon. Activitat que també s'inclou dins els cicles culturals al municipi de Sant Ramon.

És tracta d'una activitat gratuïta i oberta a tothom.