Divendres, 22 De Juny De 2018

19/03/2018

Sant Ramon última les millores en les infraestructures d’abastament d’aigua als nuclis de Gospí i Viver.

En el municipi de Sant Ramon continuen millorant les infraestructures de l’abastament d’aigua domiciliaria.

Aquestes obres de millora han tingut un cost total de 20.467,15 euros.

Concretament, les obres de millora han consistit en moure 17 comptadors que encara estaven situats dins els habitatges a l'exterior, dels pobles de Gospí i Viver.

Arran del contracte vigent a lempresa de serveis daigua CEMSA aquesta ha assumit dins les seves millores el cost de trasllat de 7 dels 17 comptadors que shan mogut. Per la qual cosa, el cost final per a l'Ajuntament ha estat de 11.375,62 euros.

Tal com explica l'alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, les millores a la xarxa proporcionen un seguit d'avantatges, com per exemple, disposar dels comptadors a l'exterior fet que beneficia tant a l'ajuntament com a la mateixa població. S'evita així l'entrada del personal del servei l'edifici per revisar o comprovar les instal·lacions. Es garanteix una periodicitat uniforme de les lectures de comptadors, detectant de manera immediata qualsevol anomalia i per tant, evitant que es generin factures elevades com a conseqüència de fuites. També es redueix substancialment les hores emprades pel personal.

Finalment, es valora periòdicament les pèrdues que hi ha en tota la xarxa de distribució de cada nucli, restant el total de volum servit a la població del volum de sortida del dipòsit municipal. Amb aquesta comprovació garantim que qualsevol fuita en la distribució es detecti més ràpidament i així s'aconsegueix reduir els costos de compra d'aigua en alta.

Pròximament, es realitzarà aquesta actuació al poble de Portell per un import de 26.843,85 euros. Es traslladaran un total de 19 comptadors i d'aquesta manera ja estarà enllestit tot el municipi.

Des de l'Ajuntament de Sant Ramon la prioritat és treballar de manera diligent i eficient per a continuar garantint un bon servei bàsic com és el subministrament daigua per a consum humà.

Dilluns, 19 de març.

Ajuntament de Sant Ramon.