Diumenge, 24 De Juny De 2018

28/02/2018

CARNAVAL SANT RAMON 2018

Article i fotografies de Josep Mª Ribera.

Per Carnaval tot si val, fins hi tot dues setmanes després de la data oficial. Sant Ramon va celebrar el seu carnaval el passat dissabte 24 de febrer. Aquest any la rua va començar des del passeig Sant Jordi fins a la sala de ball amb tot el seguici de disfresses i comparses, animats per lactuació del grup de percussió Band Tokades.

A la sala de ball, després del sopar informal amb entrepans, les diferents associacions del municipi van col·laborar oferint postres a tots els assistents. A continuació, va tenir lloc el lluïment de disfresses on les diferents comparses van mostrar els balls i actuacions que tenien preparades.

Després dels lluïments va iniciar el concert, amb el fantàstic grup de versions La Cosa Nostra. A la mitja part, es van entregar els premis simbòlics a les millors disfresses. Pel que fa a les comparses, el 1r premi va ser per les Vespes, el 2n per les Cartes i el 3r pels Star Wars. Pel que fa al premi individual, va ser per la Lia, una nena de pocs mesos dedat que va venir disfressada.

Com ja és tradició a la festa del carnaval de Sant Ramon, els beneficis que es van obtenir de la barra es van repartir entre totes les associacions municipals que hi van participar.

Josep Maria Ribera. Febrer 2018.