Diumenge, 22 De Juliol De 2018

26/02/2018

Sant Ramon finalitza el Taller d'habilitats personals a través de la pintura.

El passat mes d’octubre es va iniciar una nova edició del “Taller d’habilitats personals i professionals a través del coach creatiu, l’Artteràpia i la pintura” adreçat a persones adultes del municipi de Sant Ramon.

Aquest taller ha tingut una durada de 32 h repartides en 8 dissabtes (dos dissabtes mensuals), per tant s'ha perllongat fins aquest febrer del 2018. El Taller ha comptat amb 10 participants.

Aquest taller ha fet un recorregut amb diferents propostes per travessar diferents etapes del creixement i el coneixement personal a través de la creativitat i la pintura.

Per participar-hi, no calia tenir coneixements artístics o haver pintat. La confiança, la creativitat, l'expressió lliure, els elements bàsics d'autoestima, el coaching, i el treball específic sobre les emocions han estat presents en cada etapa.

Tal com explica el tallerista i artista local, Miquel Vallès, a través de la creativitat tornem a "recordar" la capacitat de crear i conduir les nostres vides, connectem amb la motivació, reafirmem la nostra utilitat i personalitat, ajudant-nos a concretar i encarar-nos cap els nostres objectius, avançant cap a ells amb confiança.

Els beneficis que n'han obtingut les participants han estat un millor benestar i obtenir unes millors eines pel desenvolupament emocional amb un sentit molt pràctic, amb una repercussió positiva en la pròpia vida i l'entorn familiar i social tal com ho han expressat, també la seva gran satisfacció i han demanat la possibilitat de tornar a participar si es repetia un taller d'aquestes característiques enguany esmentant que era 100% recomanable.

El taller ha estat finançat per la Diputació de Lleida i, des de l'Ajuntament de Sant Ramon, es valora molt positivament projectar aquestes activitats al municipi. L'alcalde, Aleix Bochaca, va participar a la cloenda del taller on va expressar la possibilitat de poder tornar a projectar el taller aquest any.

Dilluns, 26 de febrer.