Dilluns, 17 De Desembre De 2018

22/02/2018

L’Ajuntament de Sant Ramon restableix el servei mèdic.

En els darrers mesos al Consultori mèdic de Sant Ramon s’han produït canvis.

Els canvis foren a conseqüència de la baixa per malaltia del metge que regularment venia al municipi.

El servei de forma momentània es va anar adaptant a les necessitats però no de forma regular. Aquest fet va provocar que la gent del municipi es queixés perquè no s'havien mai quin era l'horari del servei mèdic.

L'Alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, es va reunir amb el departament de Salut a Lleida per manifestar la problemàtica i fer la petició urgent d'incorporar personal fix a Sant Ramon. La reunió es va fer amb el gerent de la Regió Sanitària de Lleida, Alt Pirineu i Aran, Jordi Cortada, on va manifestar que la situació tindria una solució.

Dies enrere, l'Ajuntament rebia un comunicat on s'informava que de forma immediata, el mes de febrer, s'incorporaria una metgessa interina per cobrir l'activitat assistencial al servei mèdic de Sant Ramon.

Segons va informar el gerent de la Regió Sanitària de Lleida, la doctora Mireia Falguera, és la nova professional que atendrà a Sant Ramon.

Des de l'Ajuntament es valora molt positivament aquesta incorporació que ja està en funcionament al municipi. L'alcalde, Aleix Bochaca, ha manifestat que la solució s'adapta perfectament a les necessitats del nostre municipi i que des de l'Àrea Bàsica de Salut de Cervera han promogut aquests canvis organitzatius als efectes de millorar els serveis que s'ofereixen.

El nou horari del Consultori de Sant Ramon serà els dilluns, dimarts i dijous de 9 a 15 h, en cas de necessitar el metge en horari de 8 a 9 h, o divendres al matí cal trucar al cap de Cervera ( tel. 973 532 529 i 973 531048) i es rebrà assistència mèdica pel metge que en aquell moment tinguin assignat. Cal remarcar que els divendres al matí hi haurà la infermera a la consulta en el seu horari habitual.

Des de l'Ajuntament s'informa que aquests horaris són els habituals, si s'haguessin de modificar per necessitats del servei, es notificarà amb antelació.

S'informa també que quan es necessiti els serveis del consultori de Sant Ramon, s'haurà de programar la visita a través del telèfon gratuït 93 326 89 01 o bé per internet a la web www.ics.gencat.cat

Dijous. 22 de febrer.

Ajuntament de Sant Ramon.