Dimecres, 24 De Octubre De 2018

09/02/2018

L'Ajuntament de Sant Ramon homenatja a la treballadora Rosa Maria Mora per la dedicació laboral.

La Rosa Maria inicia una nova etapa professional ja que, havent superat el corresponent procés selectiu, passa a ocupar la plaça de secretaria-intervenció en els municipis de Ribera d'Ondara i Talavera.

LAjuntament de Sant Ramon homenatja a la treballadora Rosa Maria Mora per la dedicació laboral.

L'Alcalde de l'Ajuntament de Sant Ramon, Aleix Bochaca Bertran, ha lliurat a la que ha estat treballadora de l'ajuntament durant divuit anys en les dependències administratives, Rosa Maria Mora Moset, una placa en reconeixement del temps que ha prestat els seus serveis.

La interessada ha manifestat el seu agraïment a l'ajuntament i molt especialment a l'alcalde, Aleix Bochaca,  pel bon tracte rebut.

La Rosa Maria  inicia una nova etapa professional ja que, havent superat el corresponent procés selectiu, passa a ocupar la plaça de secretaria-intervenció en els municipis de Ribera d'Ondara i Talavera.

D'altra banda, l'Ajuntament de Sant Ramon acollint-se a un pla d'ocupació disposarà dels serveis  un veí de Viver de Segarra, el senyor Joan Canós, per a atendre les diverses necessitats del municipi, com latenció al públic.

Els plans docupació es demanen a través del Consell Comarcal de la Segarra i consisteix en agafar una persona que està a latur i amb un cost mínim per l'Ajuntament. Daquesta manera es pot inserir laboralment una persona durant sis mesos. LAjuntament valora positivament aquests plans docupació i com altres anys shi ha tornat acollir.

Divendres,  9 de febrer.

Ajuntament de Sant Ramon.