Dilluns, 17 De Desembre De 2018

23/01/2018

L’Ajuntament de Sant Ramon repara un mur de contenció a Gospí

L’Ajuntament de Sant Ramon repara part del mur de contenció del camí de les Feixes que envolta el nucli de Gospí.

Camí que dona accés a la part alta de la població on a part d'habitatges es troba l'església i el cementiri. El camí constitueix, també, el pas obligat per accedir a varies masies.

L'obra de reparació s'executa per evitar més despreniments fortuïts de pedres del mur, fet que ha debilitat l'estructura de contenció i poder restablir, així, les condicions de seguretat exigibles en el vial.

L'actuació de reparació i consolidació s'executa des del terreny privat de sota del camí i gràcies a aquest, amb el consentiment de la propietat que han facilitat, en tot moment, la reparació.

L'obra, ja completada, ha ascendit a 7.308,36 euros i ha estat viable gràcies a una aportació de 5.000,00 euros provinent de la Diputació de Lleida. La reparació executada per l'empresa Ribalta i Fills, SA ha consistit en l'execució dun mur de formigó, i la millora del paviment de diversos trams de carrers de Gospí.

Dimarts, 23 de gener.

Fotografies: Ajuntament de Sant Ramon.