Dimarts, 12 De Desembre De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

Sant Ramon pavimenta l’accés al cementiri de la Manresana.

L’Ajuntament de Sant Ramon ha dut a terme la pavimentació del camí del cementiri, principal vial per a l’accés al cementiri de la Manresana, municipi de Sant Ramon.

El motiu de l'actuació ha estat perquè el ferm del camí es trobava en molt mal estat de conservació, amb la disgregació del tractament asfàltic de la calçada i irregularitats en la superfície de la via convertint el camí en un pas deficient per accedir al cementiri. També  l'amplada de pas es veia reduïda, en trams, per l'envaïment de la vegetació.

Tenint en compte que el camí és el pas obligat per a actes amb forta càrrega emocional com són els enterraments i en actes tradicionals, per tots coneguts, com son les visites al cementiri per Tots Sants, l'Ajuntament ha considerat necessari actuar, sense demora, en aquest vial per garantir la seguretat del trànsit i mantenir-lo en condicions dignes d'ús, tant si l'accés es recorre amb vehicle o a peu.

Així doncs, amb la voluntat de que el camí del cementiri estès ja reparat pel dia de Tots Sants, d'enguany, s'ha acabat, a temps,  l'obra de millora de l'accés  que ha consistit en  la reposició de 1.229 m2 de paviment, ara de formigó  per ésser aquest un material adequat i de més fàcil aplicació en cas de reparacions puntuals.

El cost total de l'obra ha estat de 46.464 euros, on s'ha rebut un finançament de la Diputació de Lleida per un cost de 36.500 euros. L'obra l'ha realitzat, mitjançant la corresponent adjudicació,  l'Empresa Ribalta i Fills.

Novembre de 2017.