Dimarts, 12 De Desembre De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

Taller de formació personal i professional adreçat als joves de Sant Ramon.

“Taller d’habilitats personals i professionals”

El taller d'estiu per als joves del poble, ha estat un any més, ric, acolorit, participatiu i útil; en el sentit de desenvolupar les habilitats creatives, treballar amb nous materials, colors i elements i amb tot plegat fer cuidar i fer més bell un espai del municipi.

Enguany el consultori mèdic ha estat l'elegit per rebre els treballs fets pel jovent.

En aquest cas, tenint en compte l'espai a intervenir, hem volgut recordar, reflexionar i expressar els valors que influeixen i ajuden a tenir una vida més plena i saludable.

Damunt de cors que simbolitzen l'energia d'amor i la direcció desitjable per establir entre els humans per un món millor, hem volgut expressar com a valors essencials per la salut: l'alimentació sana, variada i natural, tenint en compte el planeta com un ser viu de la mateixa manera que nosaltres mateixos, l'exercici físic, escoltar i donar espai a les emocions, el viatjar o sortir de l'entorn habitual per descobrir i descobrir-nos, la creativitat com a ingredient per deixar-nos anar i expressar la nostra singularitat, i recuperar el nen/nena interior com a saviesa innata, espontaneïtat i tresor a cuidar.

En el grup d'enguany hi ha hagut un canvi generacional natural, els joves que havien participat els anys anteriors tenen altres ocupacions, ja treballen o estudien fora, i els "nous d'aquest any han participat en aquesta edició amb il·lusió i ganes.

El grup d'enguany ha pogut desenvolupar un treball conjunt des de l'inici amb la idea i projecte, concretant les idees i donant-les-hi cos i forma cuidant els detalls estètics i fins a penjar els treballs acabats en el lloc.

Realment un cop penjats els treballs ens ha agradat molt el resultat, esperem que a tothom que visiti el consultori els ajudin a pujar els ànims, els alegri la mirada, trobin el lloc més agradable i inspirador i potser els recordi aspectes bàsics vitals que de vegades oblidem o no tenim en compte.

Ressenya de Miquel Valles.