Dimarts, 12 De Desembre De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

Sant Ramon clou els cursets de natació.

La piscina de Sant Ramon restarà oberta fins al 3 de setembre amb un seguit d’activitats.

Els cursets de natació a Sant Ramon 'sorganitzen durant el mes de juliol i compten amb la participació duns 25 nens i nenes. A l'acte final va assistir l'alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, i els tècnics del Consell Esportiu.

Als nens i nenes se'ls va obsequiar amb unes medalles i un diploma com a certificat d'assistència al curset.

Des del Consell Esportiu es va comptar un any més amb tot el tema del monitoratge de la piscina (finançat per la Diputació de Lleida) i també diferents cursets de natació o classes d'Aquagym.

La piscina de Sant Ramon restarà oberta fins al 3 de setembre amb un seguit dactivitats.  Un any més, la gestió del bar de les piscines va a càrrec dAleix Cisteró, que projecta  activitats per a tots els gustos. Com per exemple, classes de ball dirigides, sopars i cinema a la fresca, tornejos de futbolí i petits concerts amb grups de música de la comarca.

Dilluns, 7 dagost.

Carlota Bartra