Dilluns, 21 De Agost De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

2017

Sant Ramon signa el contracte amb CEMSA (Calaf) per la prestació del servei en matèria de subministrament domiciliari d’aigua al municipi de Sant Ramon.

La signatura del contracte es va realitzar a l’Ajuntament a càrrec del gerent de CEMSA, Manel Rossell, i l’alcalde Aleix Bochaca, per un termini de 4 anys.

L'empresa ofereix diferents millores, com per exemple, traslladar alguns dels comptadors que encara estan a l'interior de les cases a fora per poder millorar així la lectura de comptadors. Amb total 10 comptadors.

Una lectura que ara es farà mensual en lloc de trimestral per poder fer un control del consum més detallat. També, actualitzaran els planells de la xarxa i renovaran comptadors, 25 comptadors nous.

A través d'aquest contracte l'Ajuntament compta amb aquesta empresa on realitza la facturació, liquidacions anuals, tramitació de la documentació a l'ACA, control i atenció als abonats, estadístiques del servei, telèfon de guàrdia, i ara, a més, es comptarà amb una lectura de comptadors mensual com a novetat.

CEMSA ofereix a Sant Ramon un servei personalitzat, a la mida que resol qüestions concretes i personals dels abonats, i la lluita contra la morositat.

Dilluns, 31 de juliol.

Ajuntament de Sant Ramon