Dimarts, 23 De Maig De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

2017

L'Alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, participa a l'acte de Commemoració Centenari Sr. Ramon Bonjoch Codina

El Sr. Ramon Bonjoch Codina és de Sant Ramon, nascut al nucli de La Manresana l'any 1917.

LAjuntament de Sant Ramon com a municipi natal del commemorat també va ser present a lhomenatge. Va participar lalcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, on va fer obsequi duna placa commemorativa.

L'acte va tenir lloc a la Residencia Mare Janer a Cervera.

El Sr. Ramon Bonjoch Codina neix al nucli de La Manresana (St. Ramon) el 17/05/1917. La casa familiar és al Carrer Major, 23.

Ell és el tercer de quatre germans. Tenia dues germanes més grans i un germà més petit. Actualment tots són morts. Dofici pagès, i treballava la terra des de ben petit. Va anar poc a estudi, i ell mateix comenta que no li agradava gaire. A més era molt conscient que tenia dajudar a la casa. Es va casar amb la Sra. Concepció Roma Sorribes i van tenir una filla, la Paquita. Ell i la Concepció van continuar dins la pagesia.

El Sr. Ramon socupava més de les terres i la Sra. Concepció dels animals. La seva esposa va ingressar a la residència Mare Janer lany 2009 per problemes greus de salut i aquell mateix any va morir, la nit de Nadal.

La seva filla Paquita es va casar amb el Sr. Josep Teixé i varen tenir un fill. Lúnic nét, en Ramon Teixé Bonjoch. La seva filla Paquita junt amb el seu marit i el seu fill viuen a Barcelona i visiten amb molta freqüència el Sr. Ramon Bonjoch.

Dijous, 18 de maig.