Dijous, 23 De Novembre De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

2017

La Subdelegada del Govern rep a l’alcalde de Sant Ramon i de Sant Guim de Freixenet

A qui ha comunicat que la Direcció General de Desenvolupament Rural del Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient ha aprovat els projectes de millora de camins rurals dels seus municipis

Lleida, 20 dabril de 2017.- La Subdelegada del Govern a Lleida, Inma Manso, ha rebut a l alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, i a l'alcalde de Sant Guim de Freixenet, Francesc Lluch, a qui ha comunicat que la Direcció General de Desenvolupament Rural del Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient ha aprovat els projectes de millora de camins rurals dels seus municipis i que la licitació de les obres resta pendent d'assignació pressupostària.

La Subdelegada ha explicat que després de resoldre tota la tramitació referida als projectes, limportant és que estan aprovats i confiem que la seva execució es pugui dur a terme tan bon punt hi hagi disponibilitat pressupostària.

El projecte de millora i asfaltat dels camins rurals del municipi de Sant Ramon afecta a 6,75 quilòmetres de camins i té un pressupost d'execució d'uns 200.000 euros, mentre que el projecte de Sant Guim de Freixenet afecta a 1,6 quilòmetres de camins rurals i està pressupostat en uns 223.000 euros. El Ministeri ja va declarar al maig de 2015 els dos projectes d'Interès General, requisit imprescindible per accedir a aquestes línies d'ajut i que permet que l'Estat assumeixi de manera temporal la competència sobre la via per tal de projectar i executar la millora programada.

Al novembre de 2015, tècnics de la Direcció General de Desenvolupament Rural del Ministeri dAgricultura, Alimentació i Medi Ambient van visitar tots dos municipis per ultimar els respectius projectes.

La Subdelegada del Govern va visitar la xarxa de camins rurals de Sant Ramon i de Sant Guim de Freixenet al maig de 2013