Dijous, 23 De Novembre De 2017
Pl. de la Bassa, 3,
Sant Ramon - 25215

SANT RAMON CELEBRA EL SEU CARNESTOLTES

El passat dissabte 11 de març Sant Ramon va celebrar el seu Carnestoltes. Aquesta celebració compta cada any amb una major participació dels veïns i veïnes del poble, el qual demostra que el Carnaval a Sant Ramon és ja un esdeveniment totalment consolidat

La festa va iniciar amb una rua des de davant de l'ajuntament amenitzada pel fantàstic grup de percussió segarrenc Band Tokades. La rua va desfilar per tot el poble amb un gran seguiment de comparses i disfresses. Un cop a la Sala de Ball l'Envelat, la festa va seguir amb l'actuació del grup de versions All Covers, on les diferents comparses van poder realitzar els seus lluïments. A la mitja part del concert es van fer entrega dels premis simbòlics. Els destinats a grups van ser per les caixes de regal, per les abelles i pels mexicans.

En aquesta festa de carnaval hi col·laboren com cada any de manera molt activa la majoria d'associacions del municipi. Per exemple, La Coral, l'AMPA i l'associació de Dones ho fan realitzant un magnífic postre, mentre que l'Associació de joves, el Futbol Sala Sant Ramon Pujalt femení i el Tennis Taula de Portell ho fan col·laborant atenent a la barra.

Josep Maria Ribera.

Regidor de festes a l'Ajuntament.

Fotografia. Josep Maria Pinyot.