Sant Ramon inicia un taller de creixement personal

És un taller de Creixement Personal a través de l’art i la creativitat a Sant Ramon.

Foto de grup

DIMARTS 02 MARÇ 2021

► Nota de premsa

Sant Ramon inicia un Taller de creixement personal

Aquest curs està promogut i organitzat per l’ajuntament de Sant Ramon i finançat per la Diputació de Lleida, gràcies als quals els participants poden gaudir-lo de manera gratuïta. Col·laboració Institut d'Estudis Ilerdencs

Es va iniciar amb 10 persones adultes que realitzaran 8 classes en dissabtes matí quinzenals, fins a completar un total de 30 hores. Conduït per Miquel Vallès, artista local i conductor de tallers de creixement i art-teràpia des de fa més de 15 anys. El taller es va iniciar a finals d'any.

Tal com explica l’artista; “Sempre és un plaer treballar amb la creativitat, i més si es fa en bona companyia, en grup i amb un bon propòsit com és el cas”.

El taller permet als participants a utilitzar l’art i la creativitat com a recurs i eina bàsica per l’autoconeixement i per la descoberta del món interior per expressar-lo amb tota la seva força, sensibilitat i riquesa, que és sobradament conegut.

Unir la creativitat i els valors universals del creixement personal com poden ser el respecte a un mateix, a la vida, a la diversitat ... i perquè no dir-ho,  a l’Amor cap a qualsevol expressió de vida, li dóna encara més valor, ja que ens ajuda a recordar, potser redescobrir els principis que són la base de la nostra cultura i llibertats.

La creativitat des dels valors ens anima a confiar, confiar en el propi estil, saviesa i manera de fer úniques! Crear les pròpies obres vol dir obrir possibilitats a expressar-se individualment i, d’aquesta manera, enriquir i embellir també el món que ens envolta!

Ajuntament de Sant Ramon

ajuntament@santramon.ddl.net