Sant Ramon celebra la reobertura del casal d'estiu valorant molt positivament l'alta participació i la il.lusió dels infants que en gaudeixen.

L’Ajuntament de Sant Ramon ha col•laborat amb la iniciativa i s’ha fet càrrec del cost d’una monitora i del servei de neteja de les instal•lacions. L’alcalde valora molt positivament l’alta participació i destaca els valors de convivència i cohesió en què es basen les activitats del casal.

Fotografia de les activitats que realitzen al Casal.

DIJOUS 18 JULIOL 2019

Sant Ramon celebra la reobertura del casal d’estiu valorant molt positivament l’alta participació i la il·lusió dels infants que en gaudeixen.

Davant la demanda i interès de les famílies de Sant Ramon i dels pobles veïns per tornar a reiniciar el casal d’estiu, el qual no es va poder tirar endavant l’estiu passat per manca d’infants inscrits, l’AMPA de l’escola, amb el suport de l’Ajuntament del poble, ha impulsat aquesta iniciativa lúdica i pedagògica.

El casal està adreçat a infants de 1 a 12 anys i està gestionat per Quàlia, l’àrea de projectes educatius del Grup Alba. Hi ha un total de 24 infants inscrits amb una mitjana de 12 inscrits setmanals.

Un equip de monitors titulats s’encarreguen de dinamitzar el casal dissenyant una programació que duu per nom “El Món dels Qualis”, uns simpàtics personatges que viuen en un món paral·lel al nostre connectat per les clavegueres dels pobles i ciutats.

Quàlia entén l'educació no formal com un espai d'educació en valors, un temps de creixement personal, creatiu, d'aprenentatge i sobretot divertit. Oferint als  infants l'aventura de créixer i aprendre treballant en equip per tal de que  esdevinguin persones solidàries, respectuoses i compromeses amb la societat. Treballen per uns casals socialment responsables, de proximitat, respectuosos amb el territori i sostenibles amb el medi ambient, que fomentin la creativitat, la participació dels infants i els hàbits saludables.

Els espais del casal de Sant Ramon estan estructurats i preparats per tal de que els infants es sentin lliures i segurs en el seu dia a dia i puguin jugar, crear, investigar i en definitiva, créixer partint de les seves necessitats i interessos.

El Casal d'estiu es durà a terme fins el dia 2 d’agost a les instal·lacions de l’escola Mare de Dèu de la Mercè.

L’Ajuntament de Sant Ramon ha col·laborat amb la iniciativa i s’ha fet càrrec del cost d’una monitora i del servei de neteja de les instal·lacions. L’alcalde valora molt positivament l’alta participació i destaca els valors de convivència i cohesió en què es basen les activitats del casal.

Equip del Casalet de Quàlia. Sant Ramon.

Juliol, 2019.