Queden obertes les piscines municipals de Sant Ramon

Després de romandre tancades durant els mesos de juny i juliol, l’Ajuntament ha decidit obrir-les el mes d’agost

DIJOUS 06 AGOST 2020

Les piscines municipals de Sant Ramon van obrir-se el passat dissabte 1 d’agost. En començar l’estiu, l’Ajuntament va decidir no obrir-les a causa de la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19 i perquè les mesures decretades per l’Estat constataven una gran dificultat per garantir una obertura viable i segura.

No obstant això, aquest mes de juliol la normativa sectorial que afecta a l’àmbit de les piscines municipals va passar a mans de la Generalitat de Catalunya. Amb aquest canvi, les mesures de seguretat i higiene són més flexibles que abans i el consistori es veu capaç d’aplicar-les de forma eficaç. A més, amb la normativa actualitzada, es podrà garantir l’entrada al públic habitual del municipi, fet que abans havia quedat en dubte.

L’horari de la instal·lació és de les 12:00 hores fins a les 20:00 h. L’ús de la mascareta és obligatori per a tots els majors de 6 anys a l’accés, a la terrassa del bar i a les zones de pas. En aquestes zones de pas, cal mantenir una distància de seguretat de 1,5 metres, mentre que a la zona de platja cal guardar-ne dos. A més, com a noves mesures per afrontar la COVID-19, és obligatori desinfectar-se les mans a l’entrada (amb el gel hidroalcohòlic de què disposa el bar), netejar-s’hi el calçat i firmar un certificat d’autoresponsabilitat per a tots aquells que es banyin.

S’ha signat un contracte de serveis per la gestió de les piscines amb l’Aurora Matías. Des de l’Ajuntament es demana que es faci cas de les indicacions que doni ella i/o el socorrista respecte les mesures de seguretat i higiene per tal d’evitar la propagació del virus.