L'Ajuntament de Sant Ramon renova els convenis amb les entitats de Portell

El passat dissabte 23 de març es van signar els nous convenis econòmics entre l'Ajuntament de Sant Ramon i les dues entitats de Portell; el Club Tennis Taula Portell i l'associació La Unió de Portell. En ambdós casos hi ha hagut millores econòmiques respecte al conveni del curs passat.

Foto: D'esquerra a dreta, Isidre Vendrell, Toni Sala i Aleix Bochaca.

DIMECRES 27 MARÇ 2019

L'Ajuntament de Sant Ramon renova els convenis amb les entitats de Portell

A l'acte que es va celebrar per firmar el nou acord hi van assistir l'alcalde del municipi, Aleix Bochaca, el president del Club Tennis Taula Portell, Toni Sala, el vicepresident de La Unió, Isidre Vendrell, i el membre de l'equip de tennis taula Roger Rubió. En el cas del club esportiu s'ha passat d'una xifra de 650€ anuals a 1.000€. Amb aquesta subvenció s'ajuda al club segarrenc a pagar les fitxes federatives dels 12 jugadors, les pilotes, gomes per les pales i es preveu que d'aquí pocs anys es compri també un robot d'entrenament.

Per altra banda, l'associació La Unió de Portell passarà a rebre 7.000€, mil més dels que obtenia l'any passat. Així doncs, tal entitat tindrà més pressupost per organitzar les festes majors i la resta d'activitats de que s'encarrega i podrà dur a terme un millor manteniment del centre cultural i recreatiu del poble.

Les dues subvencions van abonar-se una vegada es va signar el conveni, i ara les associacions portellenques disposen d'un any per justificar les diferents despeses que generaran. Aleix Bochaca va assegurar que els pressupostos de l'Ajuntament de Sant Ramon són molt "associatius", fent referència a les diferents subvencions que donen a totes les entitats del municipi.

Fotografia i informació facilitades per Roger Rubio.