L’Alcalde de Sant Ramon treballa amb el Ministeri per poder rebre més finançament per al Santuari.

Les obres són la millora de les cobertes del Santuari.
Visita institucional del Diputat Ferran Bel.

DIMARTS 23 FEBRER 2021

► Nota de premsa

Les obres són la millora de les cobertes del Santuari.

Sant Ramon.- Al Santuari de Sant Ramon se’ls va negar la subvenció del 1,5% cultural del Ministeri de Transports, mobilitat i agenda urbana per a la conservació del patrimoni arquitectònic.

A través d’aquesta subvenció es volien arreglar les cobertes del Santuari.

El cost de l’obra és de 407.811,11€ i es van demanar una subvenció de 305.610,83€. La part restant anava a càrrec de l’ordre mercedària, però l’ajuda se’ls va denegar.

El padre provincial Jose Juan va fer una petició a l’alcalde, Aleix Bochaca, per si podia fer gestions polítiques que col·laboressin a resoldre favorablement la subvenció.

L’alcalde, Aleix Bochaca, va demanar al Diputat, Ferran Bel, poder ensenyar les obres a realitzar i intentar així aconseguir una ajuda extraordinària per l’obra.

El mes passat, el diputat va visitar Sant Ramon i el Santuari on va poder veure les obres que calia fer. Va dir que ho estudiarien i traslladaria la petició al Ministeri.

Des de l’Ajuntament de Sant Ramon sempre es manté la voluntat de fer les gestions necessàries per aconseguir més finançament que reverteix en la millora del municipi.

Febrer, 2021.

Ajuntament de Sant Ramon