L’Ajuntament incorpora el seu primer tècnic de comunicació

Roger Rubió, estudiant de periodisme i comunicació corporativa, tindrà com a objectiu millorar i modernitzar la comunicació de la institució

DILLUNS 06 JULIOL 2020

L’Ajuntament de Sant Ramon ha contractat el seu primer tècnic de comunicació. Roger Rubió és el primer en assumir les funcions estrictament relacionades amb la comunicació i la transparència, unes tasques que fins ara estaven repartides entre diferents membres de l’equip de l’Ajuntament.

El nou tècnic haurà d’iniciar i pensar una estratègia de comunicació —sobretot a nivell digital— del consistori municipal: replantejar la mateixa pàgina web, provar noves plataformes per explicar millor l’activitat de l'entitat, fomentar l’activitat ciutadana i/o tenir una relació amb la premsa i les entitats públiques governamentals de manera més constant.

La formalització del contracte s’ha realitzat mitjançant la plataforma Pràcticum Odisseu, un projecte que pretén incentivar l’estada de joves universitaris en pràctiques remunerades a les empreses situades en municipis rurals a través de subvencions, per tal de promoure la competitivitat empresarial, així com el retorn i l’establiment d’aquests joves a zones rurals.

S’espera que, quan l’estudiant acabi el seu contracte al mes de setembre, deixi una base de l’àrea prou consolidada i estructurada perquè la puguin seguir duent a terme els membres de l’Ajuntament.

Rubió està estudiant periodisme a la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Després d’especialitzar-se en l’àmbit de la comunicació corporativa, va entrar a fer pràctiques a l’Institut d’Estudis Catalans com a assistent de comunicació. No obstant, ja comptava amb una experiència prèvia com a tècnic de comunicació a la Paeria de Cervera i com a col·laborador a La Veu de la Segarra i al Segre. A més, el santramoní ja havia ajudat a l’Ajuntament anteriorment en la redacció de notes de premsa i l’elaboració del butlletí municipal.